شناسهٔ خبر: 61401 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماينده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی؛

نياز به اعتبار ۳۰۰ ميليارد ریال جهت تكميل محور سايت هسته ای نطنز به صورت مشاركتی/ مطالعات ۱۹ كيلومتر محور نطنز-بادرود در دستوركار

جلسه نماينده مردم نطنز در مجلس شوراي اسلامي در جلسه مشترکی با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مسائل و مشكلات راه وشهرسازی شهرستان نطنز را پيگيری کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، مرتضي صفاري نماينده مردم نطنز در مجلس شوراي اسلامي در جلسه مشترکی با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان  مسائل و مشكلات راه وشهرسازي شهرستان نطنز را پيگيري نمود.

در اين نشست پروژه دوبانده سايت هسته اي در محور نطنز- كاشان مطرح شد كه سرپرست اداره كل در اين باره گفت : اين محور به طول ۳۰ كيلومتر با تنظيم تفاهم نامه با سازمان انرژي اتمي و تخصيص ۵۰ درصد اعتبارات از جانب آن سازمان و با تامين اعتبار ۳۰۰ ميليارد ريال بدون احتساب تقاطع ها  از جانب اين اداره كل، در دستور كار است كه با عقد تفاهم نامه در اسرع وقت اجرايي خواهد شد .

پروژه آنتني خالد آباد نيز در صورت انجام عمليات زيرسازي توسط شهرداري، عمليات آسفالت ريزي آن انجام مي گردد.

صفاري نماينده شهرستان در مجلس شوراي اسلامي تكميل جاده نطنز به بادرود را با توجه به وقوع تصادفات متعدد در آن بسيار حائز اهميت دانست كه سرپرست راه و شهرسازي در اين باره اظهار داشت : ۱۹ كيلومتر اين مسير نياز به انتخاب مشاور دارد كه مطالعات اين مسير با تامين اعتباري بالغ بر ۲۵۰ ميليون تومان در دستور كار مي باشد .

امير خاني از مسئولين شهرستان خواست تا ضمن پيگيري براي دريافت اعتبارات لازم براي پيشبرد پروژه ها با توجه به شرايط اقتصادي موجود، پروژه ها در شهرستان اولويت بندي شود تا در اين رابطه اقدام گردد.

از جمله مسائل مطرح شده در اين نشست بحث واگذاري اراضي جهت تامين مسكن جوانان بود كه سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان بيان داشت : با توجه به كمبود اراضي دولتي با كاربري مسكوني در شهر نطنز واگذاري اراضي بدين منظور چالشي شده كه مسئولين شهرستان لازم است هر آنچه زمين در محدوده موجود است و قابل تغيير كاربري مسكوني است را اعلام نمايند تا با تبديل كاربري، بحث مسكن جوانان نيز در شهر نطنز مرتفع گردد.

نظر شما