شناسهٔ خبر: 61468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر سابق بندر و دریانوردی خرمشهر بیان کرد:

سازمان بنادر نسبت به خرمشهر توجه ویژه‌ای داشته باشد

محمد محسنی محمد محسنی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، اظهار کرد: سازمان بنادر باید نسبت به خرمشهر توجه ویژه‌ای داشته باشد، باید به داد مردم این شهر مظلوم و نجیب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، اظهار کرد: سازمان بنادر باید نسبت به خرمشهر توجه ویژه‌ای داشته باشد، باید به داد مردم این شهر مظلوم و نجیب رسید.

وی عنوان کرد: من در مدت یک سال تصدی‌گری در بندر خرمشهر به کمک همه کارکنان این اداره به دنبال توسعه و رونق بودیم و کارهای شاخصی نیز صورت گرفت.

مدیر سابق بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ظرفیت غالب منطقه آزاد اروند بحث گردشگری دریایی است و بنده برای این امر یک سند منطقه‌ای را تولید کردم و امیدوارم در مدیریت جدید بندر خرمشهر این بحث دنبال شود.

محسنی اظهار کرد: بنده را کسی از مدیریت بندر خرمشهر عوض نکرد و بر اساس تغییرات معمولی بود، همانطور که کسی باعث آمدن مدیرکل جدید بندر خرمشهر نبود و وی وام‌دار کسی نخواهد بود.

وی عنوان کرد: مدیرکل جدید بندر خرمشهر فردی توانمند، با اخلاق، فعال، کارآمد و کارساز است و حتما بندر خرمشهر با حضور وی متحول خواهد شد.

نظر شما