شناسهٔ خبر: 61475 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید بندر و دریانوردی خرمشهر:

برای خدمت و توسعه به خرمشهر آمده‌ام / وظیفه ما شکوفا کردن ظرفیت های این بندر است

نوراله اسعدی نورالله اسعدی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، اظهار کرد: امروز امانت بزرگ و خطیری را به دست گرفتم و امیدوارم امانتدار خوبی باشم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نورالله اسعدی امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، اظهار کرد: امروز امانت بزرگ و خطیری را به دست گرفتم و امیدوارم امانتدار خوبی باشم.

وی با تاکید بر اینکه تمام توان خود را برای  توسعه بندر خرمشهر به کار می‌بندم، عنوان کرد: ما با کمک و همکاری قادر هستیم که  بندر خرمشهر را شکوفا کنیم و اعتقاد اصلی من نیز توسعه است، بنده به خرمشهر آمده‌ام تا کار کنم و گره‌ای از مشکلات مردم رنج‌دیده این شهر بردارم.

مدیرکل جدید بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سرمایه‌های انسانی نیروی محرک فعالیت بندر هستند و بنده تمام اهتمام خود را برای سرمایه انسانی بندر خرمشهر قرار خواهم داد.

اسعدی عنوان کرد: زیرساخت‌های خوبی در بندر خرمشهر وجود دارد، وظیفه ما این است که این ظرفیت‌ها را برای توسعه و شکوفایی به کار بگیریم و باید دین خود را به خرمشهر ادا کنیم، شهری که دین خود را به انقلاب و ایران ادا کرده است.

وی اظهار کرد: با تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و مسؤولان شهر در ارتباط خواهیم بود و تمام توان خود را برای بندر خرمشهر وارد میدان خواهیم کرد.

مدیرکل جدید بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با وجود همه موانع از جمله تحریم‌ها اما به این اعتقاد راسخ دارم که با همفکری و همفزایی توان ایجاد توسعه و شکوفایی را داریم و من برای انجام کار به خرمشهر آمده‌ام و امیدوارم با کمک کارکنان این اداره گام‌های خوب و موثری برداریم.

نظر شما