شناسهٔ خبر: 6149 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

جلسه مجدد با بانک مسکن برای تسریع در پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی مسکن مهر/ وعده تکمیل ۹۰ درصد واحدهای مسکن مهر تا پایان۹۴

احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از برگزاری جلسه جدیدی با بانک مسکن در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی مسکن مهر خبر داد.

احمد اصغری‌مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره مهمترین برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در سال جاری و رسیدگی به تسریع در روند پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومان تومانی مسکن مهر گفت: هفته آینده با مدیران استان‌ها جلسه‌ای به منظور نظرسنجی در خصوص روند پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر برگزار می‌کنیم. همچنین در جلسه دیگری با بانک مسکن برای باز کردن این گره‌ راهکارهایی را در نظر خواهیم گرفت.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه امسال مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث تصفیه‌‌خانه‌‌های آب در پروژه‌های مسکن مهر اختصاص یافته است تاکید کرد: وزارت نیرو امسال باید به تعهداتش برای تکمیل خدمات مرتبط با حوزه خود در مسکن مهر عمل کند و شتاب بیشتری به اقداماتش دهد چون هنوز تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در نوبت دریافت انشعابات هستند.

به گفته مهرآبادی در اردیبهشت ماه نیز جلسه دیگری با مدیران استان‌ها به منظور بررسی تصمیمات نهایی برگزار خواهیم کرد و در تلاشیم از خردادماه هر شنبه با مدیران هشت استان جلساتی داشته باشیم به عبارت دیگر در طول هر ماه، وصعیت تمامی استان‌ها را در جلساتی با مدیرانشان بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که امسال باید در حوزه مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود گفت: نازک کاری، افتتاح، تحویل، ثبت سند اعیانی، صورت بندی تفکیکی و فروش اقساطی واحدها از مهمترین برنامه‌هایی هستند که امسال باید در حوزه مسکن مهر انجام شود چون قول داده‌ایم امسال بیش از ۹۰ درصد وعده خود را در زمینه مسکن مهر عملیاتی کنیم. /

نظر شما