شناسهٔ خبر: 61503 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس پلیس مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مدت ۶ روز در جاده‌های منتهی به شمال

جاده چالوس محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۳۰ آبان تا روز دوشنبه ۵ آذر ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۳۰ آبان تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۵ آذر ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد  و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲ آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲ آذر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، گفت: رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهار شنبه ۳۰ آبان و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های  پنجشنبه و جمعه یکم و ۲ آذر ماه و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز  دوشنبه از جاده هراز  ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی افزود: آمد و شد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

برچسب‌ها:

نظر شما