شناسهٔ خبر: 61527 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

پيگيری‌های جدی برای برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر/ لغو بخشی از پروازهای آسمان بر فراز رامسر به دليل کمبود ناوگان

سعداله وطن‌خواه مديرکل فرودگاه های مازندران از پيگيری و مذاکره‌های جدی برای برطرف شدن موانع پروازی برای فراهم شدن امکان استفاده از باند بتنی فرودگاه رامسر و توسعه پروازهای اين فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوايی ايران، سعدالله وطنخواه با اعلام اين خبر عنوان كرد: فرودگاه رامسر در موقعيت بسيار مناسب براي جذب مسافر برخوردار است و بيشتر گردشگران و مسافران حوزه خليج فارس پس از سفر به مشهد مقدس رامسر را براي تفريح و گردش انتخاب میكنند.

مديركل فرودگاه‌های مازندران با بيان اينكه باند فعلی مورد استفاده در فرودگاه رامسر ۱۵۰۰ متر طول دارد و تنها برای هواپيماهاي كوچك در سطح ATR مناسب است، افزود: باند بتنی ساخته شده در فرودگاه ۲۷۰۰ متر طول دارد كه ۲۰۰ متر آن به دليل موانع اطراف فرودگاه از جمله منازل مسكونی و مجتمع متعلق به يكي از ارگان‌ها بی استفاده مانده است. در اين زمينه پيگيریهای جدی و مذاكرههای خوبی انجام شده كه اميدواريم به زودی به نتيجه برسد.

وي گفت: با برطرف شدن موانع پروازی امكان نشست و برخاست هواپيماهای با بدنه متوسط در فرودگاه رامسر فراهم میشود.

وطنخواه همچنين از لغو بخشي از پروازهای برنامه‌ای شركت هواپيمايي آسمان از فرودگاه رامسر خبر داد و افزود: دليل اصلی لغو پروازهای دوشنبه و پنجشنبه شركت هواپيمايی آسمان كمبود ناوگان است و از ۲۷ آبان تا دو ماه اين لغو ادامه خواهد داشت.

نظر شما