شناسهٔ خبر: 61529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور دريايی اداره كل بنادر و دريانوردی استان خبر داد:

برگزاری نخستین جلسه راه اندازی سامانه نرم افزاری حوزه گردشگری دریایی بنادر شمال كشور در بندر نوشهر

جلسه معاون امور دريايی اداره كل بنادر و دريانوردی استان مازندران از برگزاری نخستين جلسه در خصوص طراحی ، توليد و راه اندازی سامانه نرم افزاری حوزه گردشگری بنادر شمال كشور در بندر نوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران ،معاون امور دريايی اداره كل بنادر و دريانوردی استان مازندران از برگزاری نخستين جلسه در خصوص طراحی ، توليد و راه اندازی سامانه نرم افزاری حوزه گردشگری بنادر شمال كشور در بندر نوشهر خبر داد.

ابوطالب گرایلو با اعلام این مطلب افزود: در این نشست كه روز دوشنبه با حضور جمعی از كارشناسان سازمان مركزی و بنادر شمالی برگزار شد ضمن ارائه گزارش از وضعیت مراكز ، ایستگاه‌ها و قایق‌های گردشگری در سطح استان‌های مازندران و گلستان در خصوص چگونگی طراحی و تولید سامانه متمركز فروش بلیط گردشگری با رویكرد تأمین حداكثری نیازمندی های ادارات كل بنادرو دریانوردی استان های شمالی و با امكان تعامل سیستمی با محدودیت اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی تدوین دستورالعمل و تعیین چارچوب و جدول زمانی بمنظور طراحی، نصب ، آموزش و اجرایی نمودن سامانه نرم افزاری فروش بلیط گردشگری بنادر شمال كشور را از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بر شمرد.

نظر شما