شناسهٔ خبر: 61581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر:

اجساد دو مفقودی شناور خدماتی در عسلویه یافت شد

امداد نجات مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در شناور خدماتی در ۱۶ مایلی بندر عسلویه، گفت: در این حادثه ۹ نفر با تلاش نیروهای امدادی نجات یافتند و اجساد ۲ مفقودی پس از ساعت‌ها تلاش نیروهای اتش نشانی بندر عسلویه یافت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی بندر بوشهر، سیاوش ارجمندزاده با اشاره به آتش سوزی در شناور خدماتی در  ۱۶ مایلی بندر عسلویه و اعزام شناورهای امدادی برای یاری رساندن به آنها،  اظهار داشت: با اعلام کمک و اضطرار در آتش سوزی شناور  خدماتی در ۱۶ مایلی بندر عسلویه شش شناور امدادی به همراه نیروهای امدادی و متخصص اعزام شدند.

وی از  مهار آتش در شناور یاد شده خبرداد و بیان کرد:  پس از رسیدن شناورهای اعزامی بلافاصله عملیات مهار حریق با موفقیت انجام شد و انتظار می‌رود با ورود تیم تازه نفس و تجهیزات آتش نشانی جدید، تا نیمه شب امشب به طور کامل اطفا شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه شناور مورد حریق ۱۱ خدمه داشت، افزود: شناور پارمیدا ۴ باتوجه به نزدیک بودن موقعیت شناور مورد حریق ۹ نفر از ۱۱ نفر خدمه شناور را نجات داد.

شناور علی ۲۰، ۴۰ دقیقه بامداد امروز در فاصله ۱۵ مایلی بندر عسلویه دچار آتش سوزی شد. این شناور از بندر عسلویه راهی منطقه نفتی میدان پارس جنوبی بود.

نظر شما