شناسهٔ خبر: 61596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و نماینده مردم آمل در مجلس صورت پذیرفت:

آغاز به کار عملیات اجرایی زیر گذر محور هراز

جلسه با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، و جمعی از مسئولین ، کلنگ احداث زیرگذر محور هراز در محدوده بخش امامزاده عبداله آمل به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در این مراسم با اعلام اینکه اقدامات وسیعی در حوزه راه و شهرسازی در جای جای استان در دست انجام می باشد تصریح نمود : به جهت تامین ایمنی عبور و مرور و با پیگیری‌های مجددانه یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی احداث زیرگذرکاله آمل در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که انشاءاله با شروع آغاز به کار آن با جدیت و تلاش مضاعف این پروژه در زمان مقرر به سرانجام رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران درخصوص مشخصات فنی پروژه یاد آور شد: زیرگذرکاله(هلومسر) با دهانه ۷ متر و طول ۳۳ متر و با هزینه معادل ۱۹ میلیارد ریال با مدت زمان ۱۲ ماه در حال انجام می باشد. که امید است با تامین و تخصیص بهنگام اعتبارات این پروژه در زمان بندی مقرر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم. 

وی تعداد روستاهای اطراف با حجم جمعیت بالا و وهمچنین وجود ورزشگاه کاله و تامین ایمنی عبور و مرور در این منطقه را از اهداف اجرای این زیرگذر بر شمرد.

گفتنی است : اين زيرگذر با هدف ارتقاء ایمنی و همچنين كاهش تصادفات و تسهيل در امر حمل و نقل و کاربران جاده ای  به اجرا در آمد.

نظر شما