شناسهٔ خبر: 61619 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

تردد عادی و روان در تمامی محورهای منتهی به سرپل ذهاب

داریوش نصر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تردد عای و روان در تمامی محورهای منتهی به سر پل ذهاب خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در گردنه پاطاق نیز عادی و روان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داریوش نصر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به تلاش و همت راهداران در استان کرمانشاه به منظور رفع مشکلات احتمالی پس از وقوع زلزله شب گذشته اظهار داشت: تمامی محورهای منتهی به سرپل ذهاب از جمله گردنه پاطاق ریزش برداری و پاکسازی شده و هم اکنون تردد بطور عادی جریان دارد. 

وی افزود: طبق آخرین گزارش تمامی محورهای منتهی به سرپل ذهاب باز میباشد و مشکل خاصی در محورها مذکور وجود ندارد.

نصر خاطرنشان کرد:حدود سیصد دستگاه انواع ماشین آلات در استان در حالت آماده باش برای انجام فعالیت های راهداری بر حسب نیاز در محورها و‌ گردنه های مهم مستقر شده اند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: شب گذشته به دلیل ریزش کوه بر اثر زلزله، شاهد ریزش کوه در محور پاطاق به سمت سرپل ذهاب بودیم که موجب انسداد یک لاین از این محور شد، اما سرانجام با همت و تلاش راهداران سطح محور پاکسازی و لاین مذکور بازگشایی شد.

گفتنی است، این زمین لرزه ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه شب گذشته (۴ آذر) در حوالی سرپل ذهاب رخ داد.این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داده است.

همچنین مرکز این زمین لرزه ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب و ۱۸ کیلومتری قصرشیرین بوده است و شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اکثر شهرهای استان و حتی شهرهای استانهای همجوار نیز احساس شد

نظر شما