شناسهٔ خبر: 61629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار همدان در دیدار با مجموعه راه و شهرسازی بیان کرد:

اساسی‌ترین و محوری‌ترین کارهای استان همدان در حوزه راه و شهرسازی انجام می‌شود

جلسه استاندار همدان در دیدار با مجموعه راه و شهرسازی گفت: اساسی ترین و محوریترین کارهای استان در حوزه راه و شهرسازی انجام می شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، شاهرخی استاندار همدان با بیان این مطلب که نمای کار در استان مثبت است، گفت:  در حوزه راه و شهرسازی که یکی از اساسی ترین و محوریترین حوزه ها در استان است کارهای بسیاری باید انجام شود.

استاندار همدان ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج عنوان کرد:اگر چه در بسیاری از شاخص ها از میانگین کشوری بالا هستیم ولی مردم استان استحقاق بیشتر از اینها را دارند و جا دارد که در این حوزه کارهای بیشتری انجام شود.

وی در خصوص ورود راه و شهرسازی به بحث ساخت و سازها در شهر و اجرای طرحهای واقع بینانه به عنوان متولی اصلی تاکید نمود و گفت: خدای ناکرده نبود بودجه کافی نباید باعث اجرای طرحهای ناقص شود و کالبد شهر به خاطر کمبود ریالی نباید دستخوش تغییرات منفی گردد.

وی همچنین در خصوص پیگیری راه آهن همدان- ملایر و ایستگاه داخل شهر دستوراتی را ارائه نمود.

شاهرخی نظام مهندسی را دستگاهی با نقش مهم در کنار سرمایه های ملی دانست و گفت: با ورود راه و شهرسازی این نظارت با همت مهندسین به بهترین وجه من الجوه انجام شود.

وی همچنین در خصوص رسالت بانک مسکن و توقع استان از این بانک و در خصوص انجام اموری مربوط به آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دستوراتی را بیان و اظهار امیدواری کرد: مدیران راه و شهرسازی با همکاری و همدلی بتوانند اقدامات مهمی را که شایسته مردم ولایت مدار است انجام دهند.

در این جلسه حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی از شورای حمل و نقل ضمن تبریک و تهنیت به استاندار همدان با توجه به خدمات ارزنده ایشان به استان ،ضمن معرفی مدیران مجموعه راه و شهرسازی در استان، در خصوص مشکلات اعتبارات و اوراق دولتی و مساکن مهر درخواست دستور رسیدگی به این مشکلات شد.

گفتنی است در این نشست صمیمی، مدیر کل فرودگاه در خصوص عدم استقبال مردم از پرواز های تهران ، مدیر کل هواشناسی درمورد احداث ایستگاه و راهدار ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص بالا بودن عمر ناوگان و نگهداری راهها و حمل و نقل ناوگانی در استان ، مدیر کل شرکت ساخت در خصوص پروژه های کمربندی غربی و شرقی - راه آهن همدان -سنندج و راه آهن همدان-ملایر و ایستگاه مسافربری داخل شهر ، یزدانی از نظام مهندسی در خصوص مشکلات 8000 مهندس استان و پتانسیل آنها ، نماینده شعب مسکن استان در خصوص واگذاری واحدهای مسکن و معضل نبود درخواست کننده مساکن مهر بدون متقاضی در شهرستانهای استان و مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خصوص مطالبات این شرکت از بخش خصوصی و دولتی توضیحاتی را به استاندار ارائه دادند.

نظر شما