شناسهٔ خبر: 61667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت:

نشست مقامات سازمان ملی زمین و مسکن با اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

جلسه غلامی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به اتفاق همکارانش با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان در یزد نشست هم اندیشی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در این جلسه که با هدف رفع موانع و تسهیل در امور اراضی برگزارشد.

محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان ، موضوع رفع موانع اجرای برنامه های سازمان ملی اشاره کرد و به تامین زمین بر اساس سیاست های سازمان  تاکید کرد.

در ادامه این جلسه حجت اله غلامی عضو هئیت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به برنامه جدید سازمان  در تسهیل اراضی از معاونین و کارشناسان حاضر در این نشست خواست تا با توجه به برنامه ها و سیاست های فعلی سازمان، تامین زمین را در الویت برنامه خود قرار دهند و تمام تلاش خود را بکار بزند تا  به چشم انداز ی که مورد انتظار سازمان است برسند.

غلامی مطالبات معوق را از جمله مواردی  دانست که همیشه مورد تاکید بوده و این انتظار می رود تااین اداره کل در پیگیری بیشتر وصول مطالبات معوق همه تلاش خود را بکار گیرد.

این مقام مسئول تملک اراضی سرمایه را از دیگر برنامه های مهم سازمان ملی و زمین دانست و افزود برنامه های این سازمان با محوریت تملک اراضی و سرمایه گذاری در این بخش از جمله برنامه و سیاست های آتی سازمان است که  راه و شهرسازی استان  نیز باید درعضو هئیت مدیره سازمان ، به اصول و روش های نوین درآمدی اشار نمود و در اجرای این مهم تاکید کرد.

در پایان این نشست صمیمی در خواست‌ها و مواردی که نیاز به هم اندیشی داشت مورد بررسی قرارگرفت و برای تک تک پرونده‌ها راهکارهای مناسب قانونی تدوین شد.

نظر شما