شناسهٔ خبر: 61678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان ملارد مطرح شد:

عزم جدی فرماندار و شهردار ملارد برای شروع فصل جدید بازآفرینی

بازآفرینی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان ملارد بر ارتقای کیفیت زندگی در سه محله سرآسیاب شمالی و جنوبی و ملارد مرکزی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، علی سلگی شهردار ملارد با تصریح اینکه این شهرستان ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که سه محله مهم در بافت ناکارآمد آن سر آسیاب شمالی و جنوبی و ملارد بخش بزرگی از مساحت و جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند, گفت: ارتقای کیفیت زندگی ساکنان الویت ما در خدمت رسانی و اجرای پروژه های بازآفرینی این شهرستان است.

همچنین ایوب اسدالهی مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران با تاکید بر اینکه در تمام طرح های بازآفرینی شهری می بایست سرانه های عمومی مورد نیاز با طرح های بالا دستی ( طرح جامع و تفصیلی) تطابق و سنخیت داشته باشد, گفت: تسهیل گر شهرداری ملارد توانسته است در احصاء نیازهای این سه محله و بررسی و تطابق آن با اسناد بالادستی جهت ارائه پروژه های اقدام و عمل مشترک کار بسیار خوبی انجام دهد.

در این جلسه همچنین حسین توکلی کجانی فرماندار ملارد تمام دستگاههای مرتبط در حوزه بازآفرینی شهری را موظف و مکلف به حمایت و حرکت هم راستا برای اجرایی شدن طرح های مذکور نمود.

وی همچنین ایجاد شوق و مشارکت در شهروندان برای سرعت گرفتن طرحها ی محله محور را از اهم وظایف دستگاهها برشمرد.

نظر شما