شناسهٔ خبر: 61689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سیزدهمین همایش بین المللی ICOPMAS۲۰۱۸ تشریح شد:

تازه ترین دستاوردهای فنی و مهندسی بندر خرمشهر

جلسه بندر خرمشهر ضمن شرکت در سیزدهمین دوره همایش و نمایشگاه بین المللی سواحل بنادر و سازه های دریاییICOPMAS۲۰۱۸ به ارائه تازه ترین دستاوردهای فنی و مهندسی در حوزه سواحل و بنادر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر، سیزدهمین همایش ICOPMAS۲۰۱۸ از تاریخ پنجم تا هفتم آذر ماه در هتل المپیک تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ها و موسسات فعال در حوزه دریایی برگزار شد.

اسعدی مدیر کل بندر خرمشهر، جمعی از مدیران و فعالان حوزه فنی و مهندسی این اداره کل ضمن شرکت در مراسم افتتاحیه و ارائه آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی در زمینه سواحل و ساخت سازه و توانممندی های بازرگانی و ترانزیتی با دیگر صاحب نظران این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

روابط عمومی بندر خرمشهر نیز با برپایی غرفه و ارائه بسته های اطلاع رسانی در قالب بروشور ،لوح فشرده، کلیپ معرفی بندر، علاقمندان و سرمایه گذاران  را با  آخرین دستاوردهای تخصصی و توانمندی های بندری و دریایی آشنا نمودند.

این نمایشگاه با هدف فراهم نمودن بستر لازم جهت تبادل آخرین دستاوردها ،تجربیات و نوآوری های علمی و اجرایی در حوزه فنی و مهندسی، سواحل و بنادر و سازه های دریایی برگزار شده است.

بازدید ازسیزدهمین نمایشگاه ICOPMAS۲۰۱۸ از ساعت ۸صبح الی ۱۶ بعدازظهر برای عموم ازاد است.

نظر شما