شناسهٔ خبر: 61709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استاندار و،مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

برگزاری کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان

جلسه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، روزبه دادجو بیان کرد: این جلسات با حضور معاون عمرانی استاندار ،مدیرکل راه و شهرسازی استان ،شورای شهر و شهرداران این ۲ شهر و دیگر مسئولان عضو کمیسیون در محل سالن جلسات دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

وی در خصوص کمیسیون ماده پنج بجنورد اظهار داشت: در این راستا ۱۵ پرونده در مورد درخواست شهروندان در اتباط با موضوعاتی مثل احداث بنا و گذربندی مطرح و تصمیم گیری گردید، همچنین  درخصوص سیما و منظر شهری و نماهای طراحی شده در سایت اداری مقابل بیمارستان امام علی  (ع)  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت  و با توجه به اجراء نماها طراحی شده در سایت اداری درخصوص سیما و منظر شهری از لحاظ زیبا سازی و ایجاد نما منطبق با اقلیم بررسی و تصمیم گیری شد.

مهندس دادجو به تعداد پرونده های مطرح شده در کمیسیون شهر شیروان اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۸ پرونده در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: محور اصلی مذاکرات جلسه شیروان  پیرامون تغییر کاربری ، حذف گذر ، درخواست مجوز احداث بنا با توجه به کسری مساحت بوده است، همچنین پرونده مربوط به اعتراض متقاضیان نسبت به سهم خدمات مطرح و مقرر شد تعیین سهم خدمات و شبکه معابر به صورت موردی در کمیسیون ماده  ۵مطرح شود.

همچنین در این جلسه دستورالعمل مربوط به سیما و نمای شهری شیروان مطرح و به تصویب رسید.

نظر شما