شناسهٔ خبر: 61722 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امانی در بازدید از شهرک حمل و نقل تهران عنوان کرد

شهرک حمل و نقل تهران برگ برنده بخش خصوصی و نظام در زمان تحریم

جلسه معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از شهرک حمل و نقل تهران بر تسریع عملیات تکمیلی شهرک و تقاطع غیر همسطح اختصاصی این مجموعه تاکید کرد و گفت: تکمیل و بهره برداری از شهرک حمل و نقل تهران می تواند نقش یک برگ برنده بزرگ برای بخش خصوصی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران تحریم های ظالمانه علیه ملت و دولت ایفا کند.   

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه غلامسحین دغاغله مدیرکل دفتر حمل ونقل کالا این سازمان و حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران از شهرک حمل و نقل و تقاطع غیر همسطح اختصاصی این شهرک بازدید کرد.

امانی در این بازدید بخش های مختلف شهرک حمل و نقل تهران همچون ساختمان های اداری، خدماتی، رفاهی، تجاری و انبارها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع اقدامات تکمیلی باقیمانده شد.

وی در جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره شهرک حمل و نقل تهران اظهار داشت: علی رغم تمام اقدامات و تلاش های صورت گرفته  که منجر به تشکیل یک فضای حرفه ای  و زیبا به نام شهرک حمل و نقل شده است، اما عملیات اجرایی از نظر زمانی بیش از حد به طول انجامیده و باید انجام عملیات تکمیلی در قبال معابر و محوطه داخلی شهرک به علاوه تقاطع غیر همسطح اختصاصی این شهرک حمل ونقلی تسریع شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به حمایت های این سازمان برای سرعت بخشیدن به تکمیل بخش های باقیمانده شهرک حمل و نقل تهران گفت: علاوه بر انجام پیگیری های لازم برای تامین قیر مورد نیاز روسازی معابر داخلی شهرک، مقرر شد برای تکمیل تقاطع غیر همسطح ویژه این شهرک نیز مبلغ ۵ میلیارد ریال از منابع داخلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان تهران و الباقی از سوی سازمان تامین شود.

امانی تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از شهرک حمل و نقل  برگ برنده بخش خصوصی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران تحریم های ظالمانه علیه ملت و دولت است.      

در این بازدید حسین احمدی زاده رئیس و اعضای هیئت مدیره شهرک حمل و نقل تهران در این بازدید معاون و مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را همراهی کردند.

گفتنی است، شهرک حمل و نقل تهران در کیلومتر ۲۵ جاده قدیم تهران-قم در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار در سه فاز اجرا شده است که پس از بهره برداری در برگیرنده ۳۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقلی همچنین پوشش دهنده تمامی نیازهای مرتبط با حرفه آنها خواهد بود.

نظر شما