شناسهٔ خبر: 61723 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه بازآفرينی شهری در محل شورای اسلامی شهر بجنورد

جلسه رئيس اداره هماهنگي ستاد بازآفرينی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه بازآفرینی شهری در محل شورای اسلامی شهر بجنورد خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازي استان سید احسان جالینوس بیان کرد: بنا به دعوت كميسيون عمران و معماري و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد جلسه اي با دستور كار بازآفرينی شهری بجنورد در محل شورای اسلامی شهر بجنورد تشكيل گرديد.

معاون باز آفرينی شهری و مسكن در اين جلسه با اشاره به هدف باز آفرينی شهری در قابليت زيست پذيري شهری از همراهی و دغدغه مندی  اعضای محترم شورای شهر در اين خصوص تشكر كرد همچنين مهندس جواد عماديانفر به تشريح برنامه و سياست هاي بازآفرينی شهري در استان بويژه شهر بجنورد پرداخت و گفت: تدوين و عمل به برنامه اقدام مشترك موجب موفقيت بازآفرينی شهری خواهد بود.

رئيس اداره هماهنگي ستاد بازآفريني شهری استان با ارائه گزارش از وضعيت گونه های نيازمند بازآفرينی به لحاظ وسعت ابراز كرد حدود ۲۰% مساحت شهر بجنورد جزء محدوده های نيازمند بازآفرينی شهری است.

جالينوس در ادامه با تشريح برنامه هاي اجرايی بعنوان سهم وزارت راه و شهرسازی در سطح محلات هدف بر لزوم مديريت يكپارچه شهری و عمل وظايف تمامی دستگاه‌ها در اين محلات تاكيد كرد.

در پايان نيز اعضا محترم كميسيون عمران، معماري و شهرسازی ضمن تقدير از اقدامات صورت گرفته و تشكر از مسئولان امر با بيان نقطه نظرات خود خواستار تسريع در به بار نشستن  اقدامات به سبب بازآفرينی شهری و احياء بافت های ناكارآمد استان شدند./

نظر شما