شناسهٔ خبر: 61742 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

امروز با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و قائم‌مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر انجام گرفت:

برگزاری نشست بررسی پیشرفت پروژه‌های فاز ۱۱ پردیس/ بازدید از پروژه‌های فاز ۱۱ و ۹ قدیم

جلسه نشست بررسی پیشرفت پروژه‌های فاز ۱۱ پردیس با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و قائم‌مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر، حبیب‌اله چاغروندی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و پیمانکار مربوطه طی نشستی به بررسی پروژه‌های فاز ۱۱ این شهر جدید پرداختند.

براساس گفتگوهای انجام شده در این جلسه از تعداد ۳۵ هزار واحد مسکونی فاز ۱۱ تا کنون ۸ هزار و ۸۳ واحد افتتاح و ساخت ابنیه سایر واحدها نیز به اتمام رسیده است.

گفتنی است هم‌اکنون نصبیات ۱۳۹ بلوک به اتمام رسیده و عملیات نصب رادیاتور ۱۲۲ بلوک نیز انجام و سایر نصبیات درحال انجام است.

همچنین طبق گزارش‌های اعلام شده تجهیزات الکتریکی ۱۳۸ بلوک کامل شده و ۶۹ عدد پست هوایی نیز تا کنون در محل نصب شده است.

در این راستا مشکلاتی از قبیل نصب ۲۴۰ ترانس برای کل پروژه و تأمین کابل فشار ضعیف همچنان در فاز ۱۱ مشاهده می‌شود که مقرر شد مورد پیگیری قرار گیرد.

با توجه به گزارش پیمانکار تاکنون ۱۲۴ کابل فشار ضعیف نصب و نزدیک به ۳۶ کیلیومتر از شبکه توزیع آب اجرا شده و تا یک ماه آینده نیز پوشش مخزن آب بخش ۲ پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

لازم به ذکر است تا کنون ۳۹ کیلومتر از معابر این فاز آسفالت و عملیات اجرایی ۵۷ کیلومتر دیوار حائل و ۳ مدرسه به پایان رسیده است.

طبق آمار اعلام شده ساخت ۷ کیلومتر از دیوار حائل و همچنین ۸ مدرسه دیگر در دست انجام است.

گفتنی است پس از نشست مذکور از پروژه‌های فاز ۱۱ و ۹ قدیم توسط معاون وزیر راه و شهرسازی و قائم‌مقام وزیر راه درامور مسکن مهر بازدید و مشکلات پروژه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت./

نظر شما