شناسهٔ خبر: 6179 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

تعیین سهمیه ثابت جدید گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری/ اعمال سهمیه جدید از اول اردیبهشت ماه

حمل و نقل عمومی درون شهری مدیرکل حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه از اول اردیبهشت ماه سهمیه ثابت جدید سوخت گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری یا خودروهایی که صورت وضعیت ندارند اعمال می‌شود گفت: سهمیه ثابت جدید قطعا کمتر از سهمیه فعلی است.

غلامحسین دغاغله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران درباره تخصيص سوخت گازوئیل براساس عملكرد يا پيمايش ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت: مرحله نخست اجرای این طرح از اول اردیبهشت ۹۴ براساس اسناد حمل شامل بارنامه و صورت وضعیت برای ناوگان عمومی جاده‌ای یا CMR  (بارنامه بین‌المللی) برای ناوگان ترانزیت کالا آغاز می‌شود. البته از همان تاریخ سهمیه ثابت جدید سوخت نیز برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری یا خودروهایی که صورت وضعیت ندارند اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه ثابت جدید سوخت گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری قطعا کمتر از سهمیه فعلی است افزود: کلیه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور اعم از درون‌شهری و برون‌شهری تا پایان شهریور ۹۵ مجهز به GPS می‌شوند و از ابتدای مهرماه همان سال همه خودروها براساس پیمایش و عملکرد سوخت گازوئیل دریافت می‌کنند.

مدیرکل حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره میزان سهمیه جدید گازوئیل ناوگان عمومی درون‌شهری یادآور شد: کمیته فنی کارگروه تخصیص سوخت براساس عملكرد يا پيمايش هنوز درباره این موضوع به جمع‌بندی نرسیده است اما نهایتاَ تا اوایل هفته آینده سهمیه جدید مشخص می‌شود./

نظر شما