شناسهٔ خبر: 61808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نمايندگان سازمان مديريت و برنامه ريزی استان صورت گرفت؛

برگزاری دومين جلسه شورای راهبردی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سال ۹۷

جلسه با حضور نمايندگان سازمان مديريت و برنامه ريزی استان، دومين جلسه شورای راهبردی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سال ۹۷ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، در اين جلسه كه با حضور خانم ها رضوي و حائري نمايندگان سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، معاونين اداره كل و كارشناسان ارزيابي عملكرد اداره كل برگزار شد، در خصوص انجام فرايند ارزيابي عملكرد در سال جاري و نيز برخي تغييرات اعمال شده در شاخص هاي عمومي و اختصاصي صحبت و تبادل نظر شد.

همچنين در اين جلسه سيد حسين حسيني معاون توسعه مديريت و منابع اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي گزارشي از روند انجام خدمات در ميز خدمت و نيز راه اندازي ميز خدمت الكترونيك ارائه كرد و گفت: با راه اندازي نرم افزار ميز خدمت از ابتداي سال جاري شاهد كاهش چشمگير مراجعات حضوري ارباب رجوع و نيز كاهش بروكراسي اداري در اداره كل بوده ايم.

وي با بيان اينكه خدمات مربوط به مسكن يكم نيز به تازگي در ميز خدمت ارائه ميگردد، افزود: همچنين چندين خدمت جديد و پركاربرد در اداره كل شناسايي شده و در صدديم اين خدمات را نيز با هدف كمك بيشتر به ارباب رجوع به ميز خدمت اضافه نماييم .

همچنين در اين جلسه رضوي نماينده سازمان مديريت و برنامه ريزي استان خواستار پيگيري كتبي خدماتي كه شناسه ندارند و لازم است از طريق ميز خدمت ارائه شوند، شد و گفت: در مجموعه سازمان مديريت استان تلاش ميكنيم راه را براي ارائه خدمات دهي بهتر به ارباب رجوع از طريق ميز خدمت هموار كنيم.

نظر شما