شناسهٔ خبر: 61814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضورمعاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان صورت گرفت:

جلسه کمیسیون ماده ۱۱ استان اردبیل

شیرین زاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان در بخش حمل ونقل مسافری در۶۹ امین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ به تخلف ۲۱ راننده خاطی در بخش مسافری رسیدگی و تصمیمات لازم برابر مقررات اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل،شیرین زاده با بیان اینکه موضوع این جلسه اغلب رسیدگی به شکایت مسافران از رانندگان ناوگان حمل ونقل مسافری است که بصورت مکتوب درقالب فرم شکایت توسط مسافران تنظیم وجهت رسیدگی به دفتر نمایندگی این اداره کل ارائه می شود گفت:یکی از اهداف مهم این جلسه نظارت بر ارائه خدمات صحیح و به موقع رانندگان  به مسافرین حمل ونقل برون شهری است.
 
وی عدم رعایت اضافه تناژ،عدم اخذ بارنامه ،توقف در میدان ،تاخیر در حرکت ،عدم پذیرایی از مسافران وعدم ارائه بلیط را از عمده تخلفات رانندگان عنوان کرد و اظهار داشت:چنانچه در این راستا خدمات مورد نظر از طرف شرکت و یا رانندگان رعایت نگردد برابر قانون با شرکت متخلف در کمیسیون ماده ۱۲ و با رانندگان خاطی نیز در کمیسیون ماده ۱۱ برخورد و اعمال قانون می شود.
 شیرین زاده تصریح کرد:از ابتدای سالجاری تاکنون  طی تشکیل جلسات کمیسیون ماده ۱۱ به  تخلفات  بیش از ۱۲۰راننده رسیدگی واحکام مربوطه برای متخلفان صادر گردیده است.
 وی در مدت یاد شده از رسیدگی به تخلف ۳۲شرکت حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ خبر داد و گفت:برای خاطیان یکسال محرومیت از رانندگی ، تذکر کتبی و لغو خدمات برای شرکت های حمل ونقل وهمچنین  جریمه نقدی صادر شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: مسافرانی که نسبت به عملکرد رانندگان ویا شرکت های مربوطه اعتراض ویا شکایتی داشته باشند میتوانند با شماره تلفن ۱۴۱ ویا با دفتر نمایندگی این اداره کل واقع در ترمینال اردبیل به شماره تلفن ۳۳۸۱۶۸۷۴تماس حاصل کرده وموارد را گزارش دهند.
 
 

نظر شما