شناسهٔ خبر: 61877 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تاكيد بر رعايت استانداردهاي ايمني در بخش دريانوردي/ با رعايت استانداردهاي ايمني امكان سفر دريايي شبانه فراهم است

محمد راستاد معاون وزير راه و شهرسازي گفت: تاكيد ما در سازمان رعايت استانداردهاي ايمني در بخش دريانوري است و در صورت رعايت استانداردهاي ايمني و الزامات، بستر لازم براي تردد شبانه روزي سفر و گردشگري دريايي فراهم است.

به گزارش سازمان بنادر و دريانوردي، محمد راستاد معاون وزير راه و شهرسازي ، با تاکید بر اینکه باید به طور کلی از تمام جاذبه هایی که در حوزه گردشگری دریایی وجود دارد استفاده کرد، اظهار کرد: یکی از این جاذبه ها، گردشگری دریایی شبانه است که در صورت رعایت الزامات و مسائل مختلف می تواند تحقق یابد.

وی ادامه داد: به طور مثال انجام گشت های تفریحی در جزیره کیش، تردد مسافری بین بندرعباس و جزیره قشم و یا برخی از مبادی و مقاصد دیگر می تواند به عنوان مسیرهای مورد استفاده در گردشگری دریایی تعریف شود تا از ظرفیت های این حوزه به نحو مطلوب بهره برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: برخی از فعالیت ها در بخش گردشگری دریایی با محدودیت های خاصی همراه است که لازم است رعایت شوند که در این زمینه می توان به فعالیت قایق های سبک و یا فعالیت های تفریحی که در نوار ساحلی انجام می شود، اشاره کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دريانوردي، راستاد با بیان اینکه با رعایت الزامات، مقررات و استانداردهای ایمنی، امکان تردد شبانه مسافری و تفریحی با کشتی های بزرگ و یا کشتی های کروز وجود دارد، تاکید کرد: یکی از دغدغه های اصلی سازمان بنادر و دریانوردی رعایت استانداردهای ایمنی در بخش دریایی است

نظر شما