شناسهٔ خبر: 61930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استاندار کردستان بیان کرد:

ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان در اولویت قرار دارد

جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با هدف کاهش حوادث در جاده های استان ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان در اولویت قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان ، شهرام ملکی در جلسه تعیین تکلیف نقاط حادثه خیز برون شهری استان در محل دفتر معاون عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه در محدوده کارگاههای راهسازی در سطح استان رعایت نکات ایمنی و ترافیکی با هدف تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه رانندگی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: تسریع در روند اجرای طرح های راهسازی باید با جدیت پیگیری شده و هر چه سریعتر با تعیین پیمانکاران توانمند روند انجام این پروژه ها را تسریع بخشید.

ملکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بسیاری از مسیرهای ارتباطی استان کارگاههای راهسازی فعال بوده و امید است با این روند در آینده نزدیک شاهد اتمام این طرحها و توسعه همه جانبه محورهای مواصلاتی استان باشیم.

وی ابراز داشت: در بحث راههای مواصلاتی روستایی نیز اقدامات مناسبی در حال انجام است و در این رابطه به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه کشاورزی، احشام و تسهیل در تردد روستاییان واقع در حریم راههای استان تدابیر مورد نیاز برای تعریض و احداث زیر گذر ها و رو گذرها محورهای روستایی پیش بینی شده است.

ملکی در پایان گفت: در چند سال اخیر توسعه راهها  و محورهای مواصلاتی استان با شتاب مناسبی در دست اقدام است که در صورت خاتمه یافتن این طرح ها تاثیرات فراوانی بر روند توسعه پایدار استان خواهد داشت.

نظر شما