شناسهٔ خبر: 62035 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزير راه و شهرسازي در ساري مطرح كرد

مديران دولت بايد روح اميد در جامعه تزريق كنند/تفاهم نامه ايران و روسيه برای توسعه بنادر شمالي/پيگيري طرح شبكه ريلي تهران- مازندران

جلسه وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایطی که دشمنان با تمام ظرفیت ها و ثروت های اقتصادی خود برای ضربه به نظام وارد میدان شده اند، باید مدیران ما روح امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي،  اسلامی در شورای اداری مازندران در ساری افزود : مدیران ما در این شرایط حساس باید کار جهادی و خدمت بدون منت به مردم ارایه کنند و در جهت پیشبرد وظایفشان اهتمام بیشتری به خرج دهند.

وی اضافه کرد: ارتباط مستقیم با مردم اگرچه می تواند از لحاظ زمانی مدیران ما را دچار مشکل کند، ولی سرمنشاء خیر زیادی برای پیشرفت و توسعه است و می توان با نظرخواهی از مردم کارها را تسهیل کرد.

اسلامی اظهار كرد: هدف اصلی از جنگ اقتصادی دشمنان ایجاد نارضایتی در بین مردم است و ارتباط مستقیم مدیران ما با مردم جامعه می تواند نسبت به اعتماد سازی بین مردم و مدیران کمک شایانی باشد و توطئه دشمنان را خنثی کند.

وزیر راه و شهرسازی که پیش از این استانداری مازندران را بر عهده داشت با اذعان به عقب ماندگی زیرساختی در این استان به خصوص در حوزه حمل و نقل و مسکن گفت: باید به توسعه زیرساخت حمل و نقل و شبکه راهها اعم از ریلی و فرودگاه ها در این استان توجه ویژه ای شود و وزارت راه و شهرسازی طرح هایي را در این ارتباط در حوزه راهسازی و ریلی در دست اجرا دارد.

اسلامی خاطرنشان کرد: طرح شبکه ریلی تهران- مازندران در وزارت راه و شهرسازی همراه با توسعه فرودگاه نیز دنبال می شود و برنامه های گذشته نیز با همت استانی در وزارت راه و شهرسازی پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای بخش مسکن نیز طرح ویژه ای در دست اجرا داریم که این کار می تواند با نهایی شدن تشکیل بنیاد توسعه استان مازندران پیگیری و سرمایه گذاری شود و اقتصاد و دارایی مازندران باید گام آخر را برای تشکیل این بنیاد توسعه به کار گیرد تا بتواند در امر سرمایه گذاری کمک کار توسعه استانی باشد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفرش به روسیه گفت: در راستای تفاهمنامه دو جانبه برای توسعه بنادر و همکاری مشترک در حوزه بندری توافقاتی صورت گرفت که از زیرساخت های بنادر در مازندران نیز می تواند در این حوزه بهره مند شد.
اسلامی با اشاره به همدلی و انسجام نیروهای نخبه سیاسی و علمی مازندران برای انتخاب استاندار بومی ایشان را از مدیران با تجربه و کارآمد دانست و بر تداوم این همدلی و انسجام برای پیشبرد برنامه توسعه ای در مازندران تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مازندران برای توسعه و پیشرفت و بهره گیری از قابلیت های سرشارش نیازمند این اتحاد و انسجام دارد تا بتوان نسبت به عقب ماندگی ها اقدام عملی انجام داد.

وزیر راه و شهرسازی که پیش از این به مدت یکسال استاندار مازندران را بر عهده داشت برای شرکت در آیین تودیع و معارفه استانداران مازندران به این خطه شمال کشور سفر کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما