شناسهٔ خبر: 62094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یک روزه به استان صورت گرفت؛

دیدار معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با مدیران راه و شهرسازی سمنان

سید علایی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی طی سفر یک روزه به استان سمنان با مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل مسکن و شهرسازی این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان، سیدسعید سیدعلائی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی طی سفر یک روزه به استان سمنان با مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل مسکن و شهرسازی این استان دیدار کرد.

وی در این سفر  با حضور در سالن جلسات اداره کل در دیداری صمیمی و بی واسطه با مدیران، معاونین و جمعی از پرسنل اداره کل مسکن و شهرسازی استان پای صحبت ایشان نشست و از نزدیک در خصوص مسائل و مشکلات و درخواستهای به گفتگو پرداخت.

در این جلسه ابتدا تعدادی از کارکنان به بیان درخواستها و کاستی‌های موجود از جمله عدم تبدیل وضعیت، همسان نبودن حقوق و مزایا با سایر دستگاهها، همسان نبودن حقوق پرسنل قراردادی با پیمانی و رسمی، کمبود فضای اداری، کمبود نیروی متخصص و سایر مسائل پرداختند.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک و تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل اداره کل به مناسبت موفقیت در رتبه اول وزارت راه و شهرسازی در امر برپایی نماز جماعت، کسب این عنوان را حاصل تلاش خالصانه مجموعه همکاران مومن این وزارتخانه عنوان کرد.