شناسهٔ خبر: 62102 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری راه‌آهن خبر داد:

آغاز فروش آنلاین بلیت قطارهای حومه‌ای در محور جنوب، زاگرس و لرستان

میرحسن موسوی فروش آنلاین بلیت قطارهای حومه‌ای در مسیرهای دورود- چمسنگر- اندیمشک، اندیمشک- اهواز، خرمشهر- اهواز، کارون- سربندر، کارون-ماهشهر و بالعکس از ۱۶ آذرماه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن با اعلام این خبر گفت: پیرو استقبال فراوان از قطارهای حومه‌ای محور جنوب، زاگرس، لرستان به خصوص در روزهای پایانی هفته و به منظور جلوگیری از ازدحام و افزایش رفاه حال مسافران؛ بلیت فروشی به صورت آنلاین در این محورها از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز شد.

وی افزود: مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت اینترنتی و اپلیکیشن های فروش بلیت قطار نسبت به تهیه بلیت آنلاین اقدام و با همراه داشتن تصویر بلیت مزبور سوار قطار شوند.

موسوی اضافه کرد: همچنین علاوه بر فروش آنلاین بلیت، مسافران می‌توانند از گیشه‌های بلیت‌فروشی مستقر در ایستگاه‌های موجود در مسیرهای ذکر شده، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی یادآور شد: راهنمای روش‌های تهیه بلیت نیز با هدف آگاهی کامل مسافران از چگونگی خرید و ارائه بلیت، تهیه شده و از طریق سایت قطارهای حومه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و پوسترها و بنرهای نصب شده در ایستگاه‌ها به اطلاع مسافران خواهد رسید.

معاون مسافری راه‌آهن در پایان تأکید کرد: انتقادات و پیشنهاد‌های مسافران بزرگ‌ترین منبع اطلاعاتی در راستای ارتقا و بهینه‌سازی قطارهای حومه‌ای خواهد بود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما