شناسهٔ خبر: 62137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری ششمین کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خراسان شمالی

جلسه سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان از برگزاری ششمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی علیمردانی اظهار داشت : این جلسه با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به عنوان رئیس جلسه و مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان دبیر جلسه و دیگر اعضای کمیسیون برگزار شد.

مهندس علیمردانی در این جلسه به موضوعاتی که در یکصد و یکمین نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور که در ۲۱ آبان ماه ۹۷ برگزار شده بود اشاره کرد.

 وی در ادامه افزود: طرح ساماندهی ساعات کاری رانندگان ناوگان های عمومی اتوبوس با هدف کاهش خستگی و یکنواختی در رانندگی و کنترل ساعات و میزان کار رانندگان در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

 گفتنی است در این جلسه دستورالعمل های اردوهای دانش اموزی با هدف تامین سفر ایمن دانش آموزان و تبصره های مصوب صورت جلسه یکصد و یکمین کمیسیون ایمنی راه های کشور جهت اطلاع اعضا  کمیسیون قرائت شد .

سپس بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای به ارائه گزارش در خصوص آمادگی لازم جهت اجرای طرح زمستانه و تامین ایمنی تردد و سایل نقلیه موتوری در فصل زمستان پرداخت و برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته جهت گرامیداشت هفته حمل و نقل را مطرح کرد.

در پایان نیز سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس راه استان به ارائه گزارش و بررسی و تحلیل تصادف در ۸ ماهه ابتدای سال پرداخت و نکات کلیدی در این خصوص بیان داشت.

نظر شما