شناسهٔ خبر: 62144 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

هدایت اعلام کرد:

مشکلات پردیس با تعامل سازنده بین وزارتخانه‌های راه، نفت، نیرو و کشور حل می‌شود/ برخورد قاطع شرکت عمران با پیمانکاران متخلف/ ردیف اعتباری لازم برای تأمین زیرساخت‌های شهری مشخص شود

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید براینکه مشکلات پردیس  قطعا با برنامه‌ریزی و تعامل سازنده بین وزارتخانه‌های راه، نفت، نیرو و کشور کاملا قابل حل است گفت: مطمئنا شرکت عمران به تمام سازندگانی که هدف اتمام پروژه‌ها را دارند کمک خواهد کرد اما بدون شک با آن دسته از پیمانکارانی که قصد توقف پروژه‌ها و عدم تحویل واحدها طبق چارچوب منعقد شده را دارند برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید براینکه ما در این دوره شاهد رشد شهرهای جدید و قرارگیری آن‌ها در مرحله بلوغ بوده‌ایم گفت: خوشبختانه در کنار تمامی اقدامات لازم برای تأمین خدمات زیربنایی، بحث‌های اجتماعی جهت ارتقای کیفیت زندگی در این مناطق به جد در حال پیگیری بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

هدایت با بیان اینکه بین شهرهای جدید مسئله پردیس باید به طور خاص پیگیری شود گفت: در این مسیر انتظار داریم تا با توجه به گستردگی مشکلات پردیس، برگزاری جلسه شورای مسکن با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات رسان امری ضروری بوده که باید از این به بعد در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول در این خصوص ادامه داد: در این مسیر از نمایندگان حوزه انتخابیه انتظار داریم تا ردیف اعتباری لازم برای تأمین زیرساخت‌های شهری مشخص شده و برای کمک به شهر تزریق شود.

وی همچنین تأکید کرد: در زمینه کسری واحدهای پردیس نیز برنامه‌ای تهیه و تدابیر لازم را در این جهت اتخاذ کردیم که با کمک شورایعالی معماری و شهرسازی می‌توانیم آن‌ها را عملیاتی کنیم.

هدایت در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در این مسیر از بخش قضایی شهرستان پردیس نیز درخواست داریم تا هرچه سریعتر آرای قطعی مشکلات فاز ۸ را صادر و گشایشی برای تعیین تکلیف بخشی از پروژه‌های این منطقه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید براینکه مشکلات پردیس قطعا با برنامه‌ریزی و تعامل سازنده بین وزارتخانه‌های راه، نفت، نیرو و کشور کاملا قابل حل است گفت: مطمئنا شرکت عمران به تمام سازندگانی که هدف اتمام پروژه‌ها را دارند کمک خواهد کرد اما بدون شک با آن دسته از پیمانکارانی که قصد توقف پروژه‌ها و عدم تحویل واحدها طبق چارچوب منعقد شده را دارند برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت عمران این امید را به تمامی متقاضیان خواهد داد که هیچ پروژه‌ای را بلاتکلیف باقی نخواهد گذاشت چراکه دیگر زمانی برای فرصت‌سوزی وجود ندارد./

نظر شما