شناسهٔ خبر: 62223 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در حکمی از سوی محمد اسلامی؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران منصوب شد

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در حکمی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی "سیدمحمد نظری" را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی استان مازندران را منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای "سیدمحمد نظری"

با سلام

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، از طریق بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی با اولویت بازآفرینی شهری و تولید مسکن و توسعه حوزه حمل و نقل و تامین زیرساخت‌های مربوط، مراقبت‌های ویژه بعمل آورده و در تعامل با مسئولین محلی و در راس آن استاندار محترم و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ویژه بعمل آورید.

امید است در سایه توجهات حضرت باریتعالی در خدمت به مردم شریف استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

محمد اسلامی

نظر شما