شناسهٔ خبر: 62258 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

تا پایان آبان و با رشد یک درصدی انجام شد:

تعمیر اساسی ۳۴۹ واگن در راه آهن جنوب

تعمیر از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۳۴۹ واگن تعمیرات اساسی و ویژه شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه درسال ۹۶ به میزان ۱/۲ درصد افزایش دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه‌آهن جنوب با اعلام این خبر که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۳۴۹ واگن تعمیرات اساسی و ویژه شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه درسال ۹۶ به میزان ۱/۲ درصد افزایش دارد، گفت: از سال ۹۴ تاکنون در اداره ناوگان راه آهن جنوب، تعداد ۸۶۵ دستگاه واگن لبه بلند ولبه کوتاه تعمیرات اساسی و ۵۰۹ واگن، تعمیرات ویژه شده است.

وی  افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی، قطعات مورد نیاز از پنج شرکت موجود در شهرک صنعتی اهواز که کار تعمیر و بازسازی چرخ و محور، والیک ها و بوش های فلزی، تراش سر محورها، بازسازی جعبه یاتاقان ها و سوپاپ های ترمز وغیره را انجام می دهند تهیه می شود .

 درویش زاده بیان داشت: این امر علاوه بر تسریع در زمان تعمیرات واگن‌ها، باعث صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه‌های جاری و حمل‌ونقل و اشتغال زایی در منطقه نیز شده است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب یادآور شد: با امکانات موجود این اداره کل می‌تواند در طول سال برای ۶۰۰ واگن تعمیرات اساسی و ۳۰۰ واگن تعمیرات ویژه و۶۰۰ واگن تعمیرات جاری را انجام داد.

برچسب‌ها:

نظر شما