شناسهٔ خبر: 62267 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اصغرزاده خبر داد:

ارائه تخفیف ۱۵ درصدی خرید بلیت "هما" هم زمان با برگزاری نمایشگاه

هواپيما هما مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از حضور این هواپیمایی در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد و گفت: هم زمان با این نمایشگاه تخفیف‌های ۱۵ و ۵ درصدی برای خرید بلیت پروازهای بین‌المللی و داخلی "هما" ارائه خواهد شد.

معصومه اصغرزاده، مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره حضور این شرکت در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: ایران‌ایر مانند سنوات گذشته قدرتمندانه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

اصغرزاده به حضور همه بخش‌های "هما" در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود:  بخش‌های مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، کیترینگ، عملیات،مرکز آموزش و بازرگانی در این نمایشگاه به تعامل با بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

وی با اشاره به حضور فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در این نمایشگاه گفت: مدیرعامل در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور دارد و برای حضور  وی در باقی ایام برگزاری نمایشگاه نیز برنامه‌ریزی شده است.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به ارائه تخفیف بلیت‌ ایران‌ایر با نرخ ۱۵ درصد در مسیرهای خارجی و ۵ درصد در مسیرهای داخلی در ایام برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه، کسانی که از طریق دفتر فروش sky gift ، سایت اینترنتی ebooking.iranair.com و غرفه "هما" در نمایشگاه اقدام به خرید بلیت کنند، از این تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: تخفیف ۲۰ درصدی شرکت در کلیه دوره‌های آموزشی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" نیز به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته به همت وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان‌ماه در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند.

نظر شما