شناسهٔ خبر: 62289 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در آستانه هفته حمل‌ونقل صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روند پیشرفت پروژه‌های حمل‌و‌نقل و راهداری استان گلستان

عبداهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به استان گلستان سفر کرد و ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های بخش با حضور سر زده در پایانه حمل كالای تعاونی كامیون‌داران گرگان، با مسئولان و دست‌اندركاران ذی ربط و استاندار و مقامات محلی دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در سفر به استان گلستان با استاندار این استان دیدار کرد و از روندپیشرفت پروژه های راهداری گلستان بازدید کرد.

 حسن نیا  در سفر به استان گلستان طی نشستی مشترک با  استاندار گلستان و معاونین وی ، ضمن بررسی تصادف اخیر مدیران ارشد وزارت کار، در زمینه اقدامات لازم جهت ایمن سازی بریدگی های استان و پروژه‌های راهداری بحث وتبادل نظر کردند.

وی در ادامه این سفر از پروژه سه راه یساقی و روند پیشرفت این پروژه بازدید کرد و با عنایت به درخواست های مردم منطقه  تسریع در تکمیل این پروژه را مورد تاکید قرار داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر با حضور در یکی شرکت های باری گرگان ضمن گفتگو با رانندگان تلاشگر بخش حمل و نقل جاده‌ای و تبریک روز حمل ونقل ، از نزدیک در جریان مشکلات و دیدگاه های رانندگان قرار گرفت و گفت:سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خود را موظف به پیگیری مطالبات رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل می داند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین با حضور در مرکز مدیریت راه های استان گلستان و دیدار با کارکنان این اداره کل، بر نحوه عملکرد سامانه حمل و نقل هوشمند جاده ای استان نظارت کرد.

 حسن نیا در ادامه به قصد بازدید از محورهای مواصلاتی استان گلستان، روند پیشرفت پروژه های راهداری این استان و وضعیت راه های اصلی و روستایی شرق استان، گرگان را به مقصد شهرهای مینودشت، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و علی آباد کتول ترک کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن دیدار بانمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران استان گلستان به منظورآشنایی بیشتر با مشکلات حوزه استحفاظی، ایمن سازی محورهای مواصلاتی و خدمات رسانی مناسب به مردم شریف استان گلستان را از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

نظر شما