شناسهٔ خبر: 62312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آینده‌ای نزدیک صورت‌ می‌گیرد

افتتاح بیمارستان ۲۲۲ تختی لاهیجان

جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی لاهیجان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۲۲۲تختخوابی لاهیجان بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در جریان بازدید از این پروژه گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۲۲۲تختخوابی لاهیجان در زمینی به مساحت ۱۸۳۶۵ متر مربع و با زیربنای ۱۷۵۰۱ مترمربع در چهار طبقه روی کرسی به پایان رسید.

وی افزود: این بیمارستان دارای بخشهایی همچون اورژانس، بخش بستری مردان و زنان، اتاق‌های عمل، جراحی عمومی ، آزمایشگاه ، مرکز رایانه عمومی، رادیولوژی، نمازخانه، ccu ، ICU، LDR ، CSR ، دیالیز و... است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه  بیمارستان ۲۲۲ تختی لاهیجان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد گفت: برای ساخت این بیمارستان در مجموع ۵۴ میلیارد تومان هزینه شد.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از بیمارستان ۹۶ تختخوابی در دست احداث لنگرود هم بازدید بعمل آورد.

نظر شما