شناسهٔ خبر: 62317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست نماینده مجلس شورای اسلامی با راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح شد؛

نیاز به آزادسازی مسیر و رفع معارض، از جمله مسائل پیش روی راهسازی در شهرستان فلاورجان

جلسه با انجام آزادسازی محورها و رفع معارض و تزریق اعتبارات لازم ، روند اجرای پروژه‌های راهسازی و راهداری در شهرستان فلاورجان تسریع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان،جلسه‌ای با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست راه وشهرسازی استان، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، رضا اكبری مدیركل دفتر نگهداری راه ها و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور ، علی ساعدی فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولین محلی مشكلات پروژه های راهسازی شهرستان فلاورجان مورد بررسی قرار گرفت.

احداث پل های كلیشاد، آبنیل، خوانسارك و راه‌های دسترسی به پل‌های حسین آباد، طاد، بهاران، روكش آسفالت محورهای شهرستان و روشنایی مسیرهای منتهی به شهرستان از جمله مسائل مورد درخواست پیگیری توسط شهرستان بود كه حمیدرضا امیرخانی در این باره اظهار داشت: راه‌های دسترسی به پل طاد و ونهر در حال انجام و آماده اجرای آسفالت است و راه دسترسی به پل بهاران تا محور ذوب آهن نیز به طول ۲ كیلومتر، ۷۰۰ متر آن با توجه به آزادسازی مسیر در مرحله انجام عملیات بیس می‌باشد كه در ادامه اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نسبت به انجام آسفالت آن اقدام می‌نماید و مابقی مسیر نیز در صورت آزادسازی توسط شهرستان پیگیری می‌شود.

وی در ادامه عدم آزادسازی مسیر در محل پروژه پل حسین آباد جهت احداث راه‌های دسترسی را از جمله مشكلات این پروژه مطرح كرد كه با  آزادسازی مسیر این پروژه نیز تكمیل خواهد شد.

درخصوص پروژه پل خوانسارك، پیمانكار مشخص و تجهیز كارگاه شده است كه به علت وجود معارضین در محل از جمله آب، گاز ، برق و اراضی كشاورزی، این پروژه معطل مانده و با انجام عملیات آزادسازی نسبت به اجرا اقدام خواهدشد.

پروژه پل آبنیل نیز راه‌های دسترسی به آن ایجاد شده  و سازه پل در دست احداث است و با نصب تیرها و سرستون ها این پروژه تا ۲۲بهمن امسال به اتمام خواهد رسید.

امیرخانی در باره احداث پل كلیشاد در شهرستان عنوان داشت: به علت اختلال در نحوه اجرای سازه پل، عملیات اجرایی با تعویق انجام شده كه قرار شد تا با پرداخت پیش پرداخت به پیمانكار عملیات ساخت تیرهای نبشی پل آغاز شد.

سرپرست اداره كل راه وشهرسازی استان با توجه به احداث كمربندی پیربكران در شهرستان بیان داشت: از ۲.۵ كیلومتر مسیر در حال حاضر ۸۰۰ متر آن عملیات راهسازی تا مرحله بیس انجام و ترانشه در حد ۸۰ درصد برداشت شده و با انجام آزادسازی مسیر و رفع معارض تكمیل و آماده آسفالت خواهد شد.

در ادامه رضا اكبری مدیركل دفتر نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای كشور با اعلام آمادگی كامل به منظور انجام  اقدامات راهداری در شهرستان فلاورجان بیان داشت:هرآنچه پروژه در شهرستان در بخش راهسازی انجام شود اقدامات راهداری از جمله آسفالت و روشنایی مسیر را سریعا آغاز و به بهره برداری می‌رسانیم.

نظر شما