شناسهٔ خبر: 62327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آمادگی راهداران خراسان شمالی برای خدمت رسانی درطرح راهداری زمستانی

جلسه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: معاونت راهداری استان مکلف شده است نسبت به بررسی‌های فنی از ناوگان راهداری مبادرت ورزد و در صورت وجود نقص و یا ایراد، نسبت به رفع آن اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتري با اشاره به برگزاری نخستین نشست برای ارتقای آمادگی راهداران استان و بررسی وضعیت ناوگان راهداری اظهار داشت: معاونت راهداری استان مکلف شده است نسبت به بررسی های فنی از ناوگان راهداری مبادرت داشته باشد و در صورت وجود نقص و یا ایراد، نسبت به رفع آن اقدام کند.

وی افزود: مطابق هر سال، اکیپ‌های راهداری استان برای اجرای طرح زمستانه و خدمات رسانی به مسافران و خودروهای عبوری از استان سازماندهی می شوند و ناوگان راهداری هم برای برف روبی و پاکسازی جاده ها آماده خواهند شد.

مشتری اظهار داشت: از اکنون هماهنگی های لازم برای طرح زمستانه و ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای در این اداره کل در حال انجام است.

معاون راهداري اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطر نشان شد:  ۲۶۸ دستگاه ناوگان فعال اعم از ناوگان سبک، نیمه سنگین و سنگین در اختیار راهداری استان است.

بر اساس این گزارش،۲۲ اکیپ  راهداری در طرح زمستانه در ۲۱ راهدارخانه استان مستقر می شوند و ۱۸ گشت راهداري بصورت شبانه روزي و ۴۷ دستگاه نمك پاش آمادگي كامل راهداري زمستاني را دارا مي باشند.

لازم به ذکر است ۲۱ گردنه در محورهای خراسان شمالی به طول ۶۸۱ کیلومتر تحت پوشش خدمات راهداران استان خراسان شمالي است.

نظر شما