شناسهٔ خبر: 62331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

مشارکت ۳۰ معلم خراسان شمالی در ایمن سازی آموزشی مدارس حاشیه راه

نشست رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت:در سال جاری ۳۰ نفر از معلمان و مدیران مدارس حاشیه جاده‌های استان در ایمن سازی مدارس حاشيه راه مشارکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حامد معروف در نشست آموزشي ترافیکی طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده استان اظهار داشت: از سه سال گذشته، معلمان و مدیران استان به عنوان مجریان طرح ایمن سازی آموزشی، با اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان  مشارکت دارند و نتایج خوبی در این طرح به دست آمده است.

وی افزود: تلاش ما براين است  تا از ظرفیت و توان معلمان، معاونان و مدیران در مدارس به منظور آشنايي و ارتقای آگاهي  دانش آموزان از مباحث ترافیکی و عبور عرضی از جاده استفاده کنیم.

معروف خاطرنشان کرد: عملکرد و اقدامات معلمان در آموزش مباحث ترافیکی مورد ارزیابی قرار می گیرد و مجریان برتر و دانش آموزان برگزیده در قالب یک آیین، تقدیر می شوند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: توزیع اقلام و کتاب های آموزشی از دیگر برنامه هایی است که برای ارتقای دانش و آشنایی دانش آموزان انجام شده است.

بالغ بر ۱۹۰ مدرسه در حاشیه جاده های خراسان شمالی باید ایمن سازی شود.

نظر شما