شناسهٔ خبر: 62336 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح بازرسی و نظارت مستمر آغاز شد:

برخورد با گران‌فروشی غرفه‌ها در ایستگاه راه‌آهن تهران

عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران از آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه از غرفه های ایستگاه راه آهن تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی نژاد گفت: در این طرح که با هدف جلوگیری از گران فروشی و با مشارکت پلیس راه آهن و بازرسان اداره کل راه آهن تهران از غرفه های ایستگاه راه آهن تهران شروع شده است، از کلیه غرفه های ایستگاه های راه آهن تهران بازرسی به عمل آمده و با سودجویان و گران فروشی اجناسی که فاقد قیمت و تاریخ تولید و مصرف باشد برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت افزود: سرکشی و بازدید از مجموعه رستورانهای ایستگاه راه آهن تهران(فود کورت) به لحاظ نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی امری مهم است و گران فروشی هرنوع کالا غیرقانونی است و کلیه کالاها باید درج قیمت داشته باشند.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات، به بهانه تغییر نرخ ارز غیر قابل پذیرش بوده و در اسرع وقت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد و براساس قرارداد، با بهره برداران غرفه ها مطابق مقررات مندرج و براساس قانون، برخورد خواهیم کرد.

هادی نژاد خاطرنشان کرد: بازرسی های محسوس و نامحسوس در دستور کار کارشناسان خدمات ایستگاهی است تا از هرگونه گران فروشی به صورت جدی جلوگیری شود و بهره برداران باید با ارائه فاکتور معتبر و محاسبه سود منطقی در کلیه ایستگاه های اداره کل راه آهن تهران به ارائه خدمات به مسافرین بپردازند.

نظر شما