شناسهٔ خبر: 62347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای توسعه و رونق منطقه صورت گرفت

بازدید معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌ها از پروژه‌های بزرگراهی حوزه جنوب کرمان

بزرگراه معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و هیئت همراه از پروژه‌های بزرگراهی حوزه جنوب کرمان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان جنوب کرمان ، ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید کدخدازاده معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیریناهای حمل و نقل کشور و هیئت همراه از پروژه‌های بزرگراهی حوزه جنوب کرمان گفت:در حوزه جنوب کرمان پروژه‌های بسیار مهمی در راستای توسعه و رونق منطقه در دست اجرا می باشد  که این مهم علاوه بر تاثیر مستقیم بر معیشت مردم نقش بسزایی در بهبود ترانزیت ، کاهش تصادفات و توسعه کشاورزی و معادن منطقه خواهد داشت.

ساردوئی بیان داشت:در این خصوص تا کنون بیش از ۱۷۵کیلومتر بزرگراه در محورهای جیرفت – بم ، جیرفت – بافت ، جیرفت -کهنوج – رودان و همچنین جیرفت -میانچیل به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:عملیات اجرایی ۹۹کیلومتر احداث باند دوم در محورهای مذکور در دست اجرا می باشد که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته و در صورت تامین اعتبارات لازم به زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهتمام وزارت راه و شهرسازی و همچنین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در راستای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در منطقه جنوب کرمان افزود،جهت احداث بیش از ۴۰کیلومتر قطعه جدید بزرگراه مطالعات اولیه به اتمام رسیده که در صورت تامین اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با اشاره به دو بانده شدن محورهای مذکور گفت: این امر علاوه بر تسهیل در تردد، افزایش ایمنی و کاهش مصرف سوخت، از نظر پدافند غیرعامل به عنوان جایگزین ارتباط استان هرمزگان به شمال شرق کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نظر شما