شناسهٔ خبر: 62372 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته

رونمایی از سامانه نرم‌افزاری آماری موبایلی با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

رونمایی با حضور وزیر راه و شهرسازی در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته از سامانه نرم افزاری آماری تحت موبایل در غرفه این وزارتخانه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه محمد اسلامی با حضور در غرفه وزارت راه و شهرسازی از سامانه نرم افزاری آماری تحت موبایل رونمایی و از داشبورد مدیریتی این وزارتخانه بازدید کرد.

طبق اعلام صورت گرفته امکانات این سامانه آماری تحت موبایل وزارت راه و شهرسازی شامل ۱- مشاهده نقشه وضعیت راه‌های در ساخت، کریدورهای جاده‌ای و ریلی، جانمایی وضعیت بنادر و فرودگاه، ۲- نمایش اسناد بالادستی راه و شهرسازی، گزارش‌های عملکردی و پایش احکام و مواد قانون برنامه‌های توسعه، ۳- نمایش داشبوردهای مدیریتی به تفکیک حوزه‌های مختلف اعم از جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی و مسکن و شهرسازی در بازه‌های مختلف زمانی، ۴- نمایش گزارش‌های ترکیبی از عملکرد بخش های حمل و نقل شامل بار، مسافر، ترانزیت و ناوگان است.

همچنین داشبورد مدیریتی وزارت راه و شهرسازی (BI) نیز شامل امکاناتی همچون ۱- نمایش داشبوردهای زیرساختی، عملکردی، ناوگان و مسکن و شهرسازی ۲ – مقایسه عملکرد با برنامه ششم توسعه تحت عنوان پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی به صورت مکانیزه، ۳- ارائه گزارش شناسنامه تمامی اقلام و شاخص های آماری وزارت راه و شهرسازی به صورت مکانیزه تحت عنوان متادیتا و ۴- ارائه گزارش، نمودار، نقشه، عملکرد و وضعیت هر استان به صورت آنلاین و مکانیزه در گزینه «استان در یک نگاه» است.

نظر شما