شناسهٔ خبر: 62374 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها خبر داد:

ارايه آخرين دستاوردهای داخلی حوزه هوانوردی در نمايشگاه حمل و نقل/نمايشگاه فرصتی برای ارتباط با توليدکنندگان بومی در حوزه فرودگاهی و ناوبری است

سعید اکبری معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران با اشاره به نامگذاری امسال به «حمايت از توليد داخلی» از ارايه آخرين محصولات و تجهيزات بومی حوزه هوانوردی کشورمان در سومين نمايشگاه حمل و نقل و صنايع وابسته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعید اكبری، معاون عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به نامگذاری امسال به «حمايت از توليد داخلی» عنوان كرد: حمل و نقل هوایی، مهمترین بخش از صنعت حمل و نقل است و شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان یكی از بازیگران اصلی این صنعت باید نقشی پررنگ در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و صنایع وابسته داشته باشد.

اكبری یكی از دلایل اصلی حضور ادارات کل معاونت عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را در این نمایشگاه حمایت از تولید داخلی و معرفی نیازمندی‌های شركت به تولیدكنندگان بومی محصولات و تجهیزات حوزه ناوبری عنوان كرد و افزود: در این نمایشگاه نرم افزارهای تولیدشده داخلی در حوزه هوانوردی از جمله سیستم طرح پرواز الكترونیكی و سیستم گزارش دهی مكانیزه مراقبت پرواز ارایه می‌شود. همچنین در حوزه سخت افزاری نیز سیمیلاتورهای مراقبت پرواز و تجهیزات نگهداری سامانه های CNS عرضه می شود. همچنین بازدیدكنندگان با سازوكار خودروهای مجهز آتش نشانی فرودگاهی كه اخیرا توسط كارخانه داخلی تولید شده اند آشنا می شوند.

وی با اشاره به خودكفایی كشورمان در نصب سامانه های راداری گفت: این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای اعلام نیاز شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حوزه تجهیزات ناوبری هوایی به شركت های توانمند و دارای ظرفیت تولید داخلی است.

 

نظر شما