شناسهٔ خبر: 62377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بندر و دریانوردی استان خوزستان خبر داد:

رشد ۷۳درصدی تردد مسافر با شناورهای تفریحی و گردشگری در خرمشهر

نوراله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد ۷۳درصدی تردد شناورهای تفریحی و گردشگری در رودخانه های کارون و اروند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر دریانوردی خرمشهر،نوراله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار کرد:رشد ۷۳درصدی تردد شناورهای تفریحی و گردشگری در رودخانه‌های کارون و اروند طی ۸ماهه سالجاری در این بندر صورت گرفته است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت:در ۸ ماهه سالجاری ۳۶۰ هزار و ۲۴۶ نفر از مسیر رودخانه های کارون و اروند با شناورهای تفریحی و گردشگری تردد کردند.وی خاطرنشان کرد:این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۳ درصدی را نشان می دهد.

اسعدی،در ادامه همچنین از کلنگ زنی ۸پست اسکله گردشگری - تفریحی با اعتباری بالغ بر۶۰ میلیارد ریال به منظور ارتقاء توسعه گردشگری دریایی در دهه مبارک فجر در بندر خرمشهر خبر داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با شناسایی توانمندی‌ها و جاذبه‌های بالفعل و بالقوه گردشگری دریایی و برخورداری از مجهزترین پایانه مسافربری دریایی در آینده شاهد افزایش قابل توجه میزان استقبال سرمایه‌گذاران فعال و علاقمند به گردشگری دریایی و گشت‌های تفریحی در بندر خرمشهر خواهیم بود.

نظر شما