شناسهٔ خبر: 62404 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته رخ می‌دهد:

نمايشگاه فرصتی برای بازاريابی خدمات آموزشی هوانوردی و وارسی پروازی است

فلایت چک رييس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوايی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارايه مدل نمونه هواپيمای فلايت چک و معرفی فعاليت‌های اين حوزه در سومين نمايشگاه حمل و نقل و صنايع وابسته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، عبدالرحیم كاشف علیپور، رییس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی این شرکت گفت: مركز وارسی پروازی و خدمات هوایی در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته ضمن عرضه ماكت هواپیمای فلایت چك، نمونه ای از دستگاه های كمك ناوبری وارسی پروازی و نیز بالن های معرفی فعالیت های وارسی پروازی را ارایه می كند.

كاشف علیپور یكی از دلایل اصلی حضور مركز وارسی پروازی و خدمات هوایی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را در این نمایشگاه معرفی قابلیت های شركت در این حوزه و بازاریابی در حوزه خدمات وارسی و تعمیر و نگهداری و نیز آموزش پیشرفته هوانوردی (AT و AWOC) عنوان كرد و افزود: در حوزه وارسی پروازی توانسته ایم در دو سال اخیر به خودكفایی در ارایه خدمات و نیز تعمیر و نگهداری تجهیزات وارسی پروازی برسیم. بازاریابی این خدمات در نمایشگاه ضمن درآمدزایی برای شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می تواند معرف قابلیت های كشورمان در ارایه خدمات جدید و پیشرفته در این حوزه باشد.

 

نظر شما