شناسهٔ خبر: 62414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان بیان کرد:

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های زیر بنایی و حمل و نقل برای گردشگری گیلان

جلسه با هدف تعامل و همکاری بیشتر، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در اولین روزهای کاری خود با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان،در این نشست صمیمانه که در دفتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، بر تعاملات بیش از پیش و توسعه زیرساخت‌های مورد نظر برای رسیدن به اهداف تأکید شد.

ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان ضمن ابراز خرسندی از این دیدارگفت: اقدامات، فعالیت‌ها و پروژه‌هایی که توسط مجموعه راه و شهرسازی در استان انجام می‌شود تمامی در راستای تکامل و توسعه شهر و استان است و میسر نمی‌شود مگر با تعامل و همیاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که امید است این تعامل بیش از پیش محسوس باشد.

وی افزود:گیلان به عنوان یک استان توریستی که قابلیت‌های بسیاری در جذب توریست و گردشگر را دارد استفاده حداکثری از پتانسیل‌های موجود در آن همواره مورد تأکید بوده و پرداختن به زیرساخت‌ها و بخش حمل‌ونقل آن در سطح استان بسیار حائز اهمیت و در جذب گردشگر بسیار نقش‌آفرین است.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های بزرگ در استان در دست اجراست و نیازمند تامین منابع مالی است که انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و پرداخت هزینه‌های جاری کما فی السابق ما را یاری نماید.

نظر شما