شناسهٔ خبر: 62478 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران خبر داد:

پايان کوارتر پنجم/ مهرآباد در انتظار راستی آزمايی نتايج سطح کيفيت خدمات فرودگاهی

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران گفت: فرودگاه بين‌المللی مهرآباد به عنوان يکی از پرترافيک‌ترين فرودگاه‌های کشور با تکميل فرم های کوارتر پنجم، در انتظار راستی آزمايی ارزيابی سطح کيفيت خدمات فرودگاهی از ديدگاه مسافران برای تثبيت موقعيت خود در رنکينگ جهانی اتحاديه بين‌المللی فرودگاه‌‌ها ACI است.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ میرسعید صفی نیا مدیرکل این فرودگاه، با بیان این مطلب گفت: طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران منطبق با دستورالعمل‌های ACI و دپارتمان ASQ در دو دوره ۲۰۱۷ و۲۰۱۸ در قالب ۵ مرحله(کوارتر) با برنامه‌ریزی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه بین المللی مهرآباد انجام شد.

به گفته صفی نیا؛ با پیاده‌سازی طرح ارتقاء خدمات فرودگاهی در چند سال گذشته در فرودگاه مهرآباد، این فرودگاه وارد رنکینگ بین المللی شده و نتایج خوبی هم به دست آورده است.

وی افزود: فرودگاه مهرآباد به عنوان پر ترافیک ترین فرودگاه کشور و نماینده جهموری اسلامی ایران در رقابت با فرودگاه‌های هم تراز خود در سطح جهان با ترافیک سالیانه ۲۵-۱۵ میلیون مسافر، توانست در کوارتر سوم در میان ۳۹ فرودگاه جهان رتبه ۱۲ و در خاورمیانه رتبه ۴ را کسب کند و اکنون با ارسال فرم های دو کوارتر دیگر در انتظار نتایج آن است.

صفی نیا گفت: طرح ارزیابی سطح كیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد، در قالب طرح نظرسنجی و بر اساس نظرات مسافران و مراجعان فرودگاهی که به طور مستقیم در رنکینگ اثرگذار است، انجام شد.

گفتنی است؛ نتایج این ارزیابی راستی آزمایی و در سطح بین الملل اعلام می شود.

 

نظر شما