شناسهٔ خبر: 62585 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ایستگاه راهداری زمستانی استان البرز اعلام کرد

تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار/ مسکن مهر از توقف خارج شده است

محمد اسلامی در لباس راهداری وزیر راه و شهرسازی با تبریک روز راهدار، به اهمیت بحث راهداری اشاره کرد و گفت: تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و نظام پایدار، عادلانه و مستمری برای توجه به پرسنل راهداری ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز (جمعه) در بازدید از ایستگاه راهداری زمستانی استان البرز با اشاره به مشقات کار راهداران گفت: برخی کارها وجود دارد که اگر در آن عشق و ایمان وجود نداشته باشد ارزش‌های خود را از دست خواهد داد کسانی که در راهداری کار می کنند عاشقانه فعالیت می‌کنند. 

وی افزود: زندگی آن‌ها راه، ایمن سازی راه و یاری رساندن به مردم است. در همین چند روز گذشته اتفاقی که در کردستان رخ داد و کاری که بچه‌های راهداری انجام دادند ستودنی است. ما وظیفه خود می‌دانیم که به این قشر رسیدگی خاص انجام دهیم و از خدمات آن‌ها سپاسگزاریم.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک روز راهدار گفت: انشالله با برنامه‌هایی که آقای مهندس حسن‌نیا اجرا می‌کند نظام پایدار، عادلانه و مستمری برای توجه به این قشر ایجاد خواهد شد. 

وی ادامه داد: تجهیز و نوسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یکی از برنامه های جدی است که شروع شده است و ماشین آلات جدیدی که به راهدار خانه‌ها ملحق می‌شود و همچنین ایجاد راهدارخانه‌ها نشان از برنامه مدونی دارد که برای تقویت راهداری آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

مسکن مهر اولویت دولت است

اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه مسکن مهر تصریح کرد: مسکن مهر از پروژه‌های اولویت‌دار دولت است و باید در شهرهای مختلف با کمک خود مردم تکمیل شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود نقدینگی افزود: مشکل کمبود نقدینگی همه جا وجود دارد اما پروژه‌های مسکن مهر هر کدام مبتلا به مشکلات خاص خود هستند.

وزر راه و شهرسازی ادامه داد: برخی از این مشکلات قراردادی، برخی حقوقی و برخی مربوط به خود شرکت‌هاست. ما به صورت ویژه به این مساله نگاه می‌کنیم و برای حل این مشکلات دستورات ویژه داده شده است.

این عضو کابینه دوازدهم با بیان اینکه مسکن مهر در حال خروج از توقف است اظهار کرد: هر کدام از این پروژه‌ها مسائل خاص خود را دارد اکنون ۲۶۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده است اما برخی تجهیزات را کم دارد و آب، برق و گاز آن‌ها تامین نشده است. برخی از پروژه‌ها نیز کارهای باقی مانده ساختمانی دارد.

وی افزود: برای هر پروژه راهکارهای خاص رفع مشکلات آن پروژه پیش‌بینی شده است.

نظر شما