شناسهٔ خبر: 62618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از محور بهنمیر - کیاکلا

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور تسریع در عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور بهنمیر – کیاکلا بازدید و جلسه‌ای با فرماندار و بخشدار سیمرغ برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، سید محمد نظری در بازديد از محور بهنمیر - کیاکلا ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعريض در سطح محورهاي مازندران با تاکید بر اتمام هرچه سریع تر این پروژه با توجه به پیگیری های استاندار اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در راههاي اين استان اقدامات در خور توجه اي در زمينه تعريض و چهار خطه شدن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان در دست اجراست.

وي در ادامه با اشاره به محور بهنمیر - کیاکلا افزود : این محور به طول ۵/۵ کیلومتر بوده که در قالب دو قرارداد و با اعتباری حدود ۶۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز شده است .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد: باند شمالی این محور با حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی درصورت تامین و تخصیص بهنگام اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و زیر بار ترافیک خواهد رفت.  

نظری اظهار کرد: انشااله با نگاه ويژه دولت كريمه و پيگيری‌های نمايندگان محترم مر كز استان اعتبارات قابل توجهي به اين پروژه تخصيص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددی سهل و ايمن در سطح اين محور ارتباطي باشيم.

وی گفت: بهسازی و تعریض محور کیاکلا به جویبار نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در دست انجام است.

نظر شما