شناسهٔ خبر: 62628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تخصیص ۱۰۰۰تن قیر برای رفع مشكل راه‌های شهرستان نطنز

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی همراه سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان از باند دوم محور بادرود-كاشان ، قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان و محور دولت آباد -دنبی در شهرستان برخوار و دولت آباد بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل كشور ، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به همراه حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان از باند دوم محور بادرود كاشان بازدید و پس از زیارت مرقد شهدا و آستان مقدس امام زاده آقاعلی عباس(ع) بادرود در محل سالن جلسات این امام زاده در خصوص بررسی مشكلات شهرستان نطنز در حوزه راه و شهرسازی تشكیل جلسه و راهكارهای لازم ارائه شد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه‌های استان اصفهان و شهرستان نطنز گفت: استان اصفهان در مركز كشور قرار دارد و از نظر وضعیت حمل نقل نقش تبادل ترافیكی و حمل و نقلی مهمی را در كل كشور ایفاد می نماید.

وی گفت:از همه مسیر های شمال به جنوب و شرق به غرب كشور باید از محدوده استان اصفهان عبور نمود و به این خاطر علاوه بر اینكه  این استان یك استان باظرفیت است از نظر ترافیكی نیز یك استان برجسته است.

خادمی افزود: شمال استان اصفهان نیز به دلیل نزدیكی به شهر قم كه یك شهر فرهنگی است و همچنین نزدیكی به پایتخت با جمعیت زیاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه از نظر زیرساختی مسیرهای اصلی آن به صورت آزادراهی است و راه آهن آن نیز احداث شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشكلات شهرستان در حوزه راه گفت:برای رفع مشكل راه های شهرستان ۱۰۰۰ تن قیر در مرحله اول تخصیص داده خواهد شد تا ۱۸ كیلومتر راهی كه آماده آسفالت شدن است زیر ترافیك قرار گیرد.

در ادامه جلسه نیز مسئولین شهرستان نطنز تكمیل ۳۵كیلومتر از جاده ترانزیت بادرود كاشان،استانداردسازی رمپ های ورودی و خروجی اتوبان در محور كاشان-نطنز تعریض ایستگاه راه آهن بادرود در حدود ۳.۵كیلومتر و آسفالت جاده بادرود به امام‌زاده آقا علی عباس در حدود ۱۳كیلومتر را از مشكلات راه شهرستان اعلام كردند.

گفتنی است در ادامه قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان و محور دولت آباد –دنبی از محورهای شهرستان دولت آباد و برخوار بازدید و در خصوص اجرای سریعتر آنها تصمیماتی گرفته شد.

نظر شما