شناسهٔ خبر: 6264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

موفقیت در كاهش ۲۹ درصدي تلفات جاده‌اي کرمان در نوروز / آمادگي استان برای سفرهای تابستانی

بازگشایی محور لشگرك- فشم مدير كل راه و شهرسازي استان كرمان از كاهش ۲۹ درصدي تلفات جاده‌اي در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي كرمان، خداداد مقبلي در جمع روساي ادارات راه و شهرسازي شهرستان‌هاي استان کرمان، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این اداره گفت:  وظيفه ذاتي ماست كه در همه  ساعات شبانه روز براي راحتي و آسايش مردم تلاش كنيم، تا ايمني و سلامت مردم تامين شود.

وي با ابراز خوشحالي از كاهش ۲۹ درصدي تلفات جاده‌اي در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: اگرچه   يك نفر كاهش تلفات هم خيلي اهميت دارد اما  باید در یادمان باشد که   همین موفقيت اندک نیز با تلاش   شما و  رعايت قوانين و مقررات از سوی مردم  اماکن پذیر شد.  همچنین زحمات   پليس راه، هلال احمر و اورژانس را هم نباید از یاد برد.   همه اين مجموعه ها دست به دست هم دادند تا شاهد كاهش تلفات جاده‌اي در استان باشيم.

وي ادامه داد: اگر چه اين رتبه در سطح كشور رتبه‌اي  قابل  قبول و مناسب است اما اگر  رعايت  قانون و مقرراتراهنمایی ورانندگی  از سوي مردم نبود ، اين موفقيت حاصل نمي شد.

 وی در پایان از  روساي شهرستان‌ها خواست همه  تلاش  خود را به كار گيرند تا شرايطي فراهم شود که  محورهاي ارتباطي   استان براي سفرهاي بعدي آماده باشد. هر چند از هم اکنون   آمادگی خود  را برای سفر های تابستانی و اردوهای علمی -تفریحی مدارس اعلام می کنیم.

۱۷ کیلومتر شانه سازي در محور  عزيزآباد – نظام شهر

همچنین  در خبری دیگر  سرپرست راه و شهرسازي شهرستان نرماشير، گفت: عمليات شانه سازي ۱۷ كيلومتر از محور كمربندي عزيزآباد – نظام شهردر دست انجام است.  حميدرضا محبي‌نژاد  با اعلام اين خبر گفت: تا كنون عمليات شانه سازي حدود ۵ كيلومتر از اين محور انجام شده است و اين عمليات از سوی نيروهاي راهداري اداره انجام مي‌شود.

محبي تصريح كرد:  براي عمليات شانه سازي  واصلاح قوس هاي حادثه خيز اين محور، اعتباري حدود نيم ميليارد ريال مورد نياز است.

محور كمربندي عزيزآباد – نظام شهر يكي از پرترددترین  محورهای  اين شهرستان است./

نظر شما