شناسهٔ خبر: 62671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه‌ و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد:

حمل و نقل به عنوان بستر و زیرساخت اثرگذار و اثرپذیر در چرخه اقتصاد كشور می باشد

فرزاد رستمی مدیركل راه‌ و شهرسازی استان بوشهر، حمل و نقل را به عنوان بستر و زیرساخت اثرگذار و اثرپذیر در چرخه اقتصاد كشور عنوان کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر ، فرزاد رستمی مدیركل راه و شهرسازی استان ضمن تبریك هفته راهداری و حمل و نقل به تمامی تلاشگران این عرصه در حوزه‌های حمل و نقل زمینی ،هوائی و ریلی گفت:حمل و نقل به عنوان بستر و زیرساخت اثرگذار و اثرپذیر در چرخه اقتصاد كشور می باشد و استان بوشهر به بعنوان چهارراه حمل و نقل كشور نیازمند توجه خاصی در این عرصه می باشد.

وی ادامه داد:در ۲۶ آذر ۶۲با توجه به نیاز مردم به مایحتاج اولیه فرمانی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) مبنی بر بسیج عمومی برای تخلیه كالاها و حمل به تمامی كشور صادر شد.در سال ۱۳۷۶شورای عالی فرهنگ عمومی كشور به همین مناسبت روز۲۶ آذررا روز حمل و نقل نامگذاری نمودلذا ۲۶آذر روزی پرخاطره برای مردم ماست.
رستمی با اشاره به اهمیت استان بوشهر در كشور و نقش آن به سبب وجود نفت و گاز، مراكز علمی و  وجود بنادر زیبا و وجود مناطق گردشگری این استان را به جهت حمل و نقل مهم ارزیابی نمود واضافه نمود: وظیفه همكاران ما در حیطه حمل و نقل چه در بحث زیرساخت ها و چه بحث نگهداری و بهره برداری وظیفه سنگینی است.
 

نظر شما