شناسهٔ خبر: 62776 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد:

پيشرفت ۹۰ درصدی پروژه ترمينال خارجی فرودگاه اهواز/ انجام هماهنگی استانی برای راه اندازی ILS فرودگاه

فرودگاه اهواز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: ترمينال جديد خارجی فرودگاه اهواز با مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ مترمربع در مراحل پايانی و پيشرفت ۹۰ درصدی ساخت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خوزستان، محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه های استان با اعلام این خبر گفت: طی بازدید مشاور عمرانی استاندار خوزستان از ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز بر جابه جایی هرچه سریع تر دیوار واحد سوختگیری و آغاز عملیات احداث جاده خروجی این ترمینال تاکید کرد. عملیات زیرسازی محوطه بیرونی انجام شده و در صورت همکاری واحد سوختگیری در جابه جایی دیوار مانع، عملیات آسفالت ریزی آن آغاز خواهد شد.

رضایی به تشریح روند پروژه تعویض چراغ های روشنایی باند اشاره کرد و افزود: اكنون عملیات تعویض چراغ های روشنایی حاشیه باند و تاکسی وی ها در دستور کار فرودگاه اهواز قرار دارد که با توجه به حجم ترافیک پروازی این عملیات به صورت شبانه روزی انجام می شود .
وی همچنین گفت: برای خرید و نصب دستگاه کمک ناوبری ILS باند ۱۲ فرودگاه اهواز هماهنگی های استانی در راستای جذب اعتبار لازم انجام شده و امیدوار هستیم در آینده ای نزدیک شاهد آغاز عملیات راه اندازی این دستگاه باشیم .

 

نظر شما